Sunday, January 29, 2017

Być sobą jest najlepiej ;)

Hej. Macie czasem dośc tego wszystkieg? Chcecie odciąć się od świata i mieć wszystko w dupie? Ja tak czasem mam. Czasem zaczynam myśleć, a myślenie źle się u mnie kończy. Myślę czasami o ludziach, których kiedyś widywalam codziennie, o ludziach których juz nie ma na tym świecie, o tym co kiedyś bedzie ze mną. Dochodzę do wniosku, że bylam głupia. Zabiegałam o to żeby być lubiana, a dziś całkiem szczerze mogę powiedzieć: to wszystko nie miało sensu. Przez podstawówkę i dwa lata gimnazjum uważałam siebie za debila. Dlaczego? Dlatego, że wszyscy mnie tak postrzegali, przynajmniej tak to wyglądało. Moja "zajebista" szkola i "zajebiści" nauczyciele mnie tak ukształtowali. Nie uczyłam sie, nie myślałam o przyszłości. Teraz żałuję. Może gdyby było wtedy inaczej dzisiaj była bym innym człowiekiem, a juz na pewno było by mi łatwiej. Ale no cóż czasu nie cofnę. To moje zabieganie o to żeby mnie lubili skończyło się na tym, że na dzień dzisiejszy nie mam kontaktu z nikim z gimnazjum. I wiecie co? Bardzo dobrze! Po co mi w życiu tacy ludzie, którzy maja mnie w dupie? Najlepiej być sobą, w końcu wariatów też lubią ;) Więc przestańcie udawać, odetnijcie się od toksycznych ludzi i żyjcie tu i teraz.


No comments:

Post a Comment