Friday, August 26, 2016

Szkoła....

Czas nauki to okres który jest utrapieniem dla uczniów i pewnie nauczycieli też. Za to rodzice sie cieszą XD Hahahah
W tym roku zdałam maturę (trzeba sie pochwalic nie ;D) i pasuje iśc sie uczyć dalej. Gdyby to było takie proste jak kiedyś..... Hyyyy.... Cóż nie mam pomysłu co chce robić i to przez to. Cały rok myślałam, że nie zdam matury i nie myślałam o studisch. To był błąd. Ale cóż trzeba cos wykombinować.
Mniejsza z tym. W ciagu tych wakacji zauważyłam jak to jest siedzieć w domu z bandą gówniarzy. I nie posiadam sie z radosci, że wakacje się już konczą. Rada ode mnie jest taka uczcie się i cieszcie sie tym póki możecie bo później będzie gorzej niż w szkole. Teraz rozumiem jak wygląda dorosłość. I to wcale nie jest fajne.
Powodzenia w szkole. Nie uczcie się za dużo. Jedzcie śniadania. I nie siedźcie  po nocach na necie!
Dobranoc. Cześć. Pa. Narazie.

A no i czytajcie ksiażki ;) 


No comments:

Post a Comment