Sunday, October 25, 2015

18 - natka?!?!?!

Yhyyy..... No właśnie stara krowa ze mnie..:(
W piątek mam urodziny. I tak sobie pomyślałam że:" ja pierdole". Jeszcze niedawno przecież do pierwszej liceum szłam a tu już matura niedługo, studniówka no i 18- natka. MASAKRA!!! I wy też wiedzie ze czas szybko leci i ze trzeba się cieszyć tym co jest teraz i tym co mamy. Mi się nigdy nie spieszył żeby być dorosła bo wiem jakie jest to trudne i naprawdę wolałabym zostać dzieckiem. Może to dziwne ale tak jest. Byłam już składać papiery o dowód i na prawo jazdy. I już się boje tego co będzie. Organizauje ur za 2 tygodnie w sobotę, a w poniedziałek jadę na wycieczkę, w styczniu studniówka no i matura, której pewnie i tak nie zdam ;( Liczę na cud jeżeli chodzi o matematyke i język obcy (niemiecki). Co do kasy to mama pewnie się załamie... No i to tyle chyba na dziś. Pa

No comments:

Post a Comment